بهترین مقالات و پروژه‌های دانشجویی

تحقیق، مقاله، پایان نامه، پژوهش، پاورپوینت و پروژه‌های دانشجویی

بهترین مقالات و پروژه‌های دانشجویی

تحقیق، مقاله، پایان نامه، پژوهش، پاورپوینت و پروژه‌های دانشجویی

فورفايل تايپ و ترجمه 7host 4 بنر 468 در 60 نفيس فايل nafisfile.com فرافايل، مرجع بزرگ خريد و فروش فايلهاي دانشجويي 4kia.ir
تحقیق-بررسی-توصیفی-موسیقی-و-موسیقی-درمانی-بر-روی-انسان-ها
تحقیق بررسی توصیفی موسیقی و موسیقی درمانی بر روی انسان ها
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 199
حجم فایل: 137 کیلوبایت
قیمت: 18000 تومان

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی توصیفی موسیقی و موسیقی درمانی بر روی انسان ها،
در قالب word و در 199 صفحه، قابل ویرایش.


چکیده پایان نامه:
موضوع پایان نامه در رابطه با تأثیر موسیقی و موسیقی درمانی بر روی انسان هاست. در واقع یک پژوهشی کتابخانه ای می باشد و به بررسی توصیفی تأثیر موسیقی و موسیقی درمانی بر روی انسانها پرداخته است. هدف از این پژوهش در واقع این است که در آخر ما به این پاسخ برسیم که واقعاً موسیقی و موسیقی درمانی بر روی انسان ها، در درمان بیماری ها تأثیر دارد و این که آیا از این هنر می توان برای مهارت های ارتباطی و گفتاری، روانی، ذهنی ... استفاده کرد. آیا می توان از موسیقی به عنوان روشی برای کار درمانی و کمک به سایر پروژه های توان بخشی استفاده کرد و اینکه موسیقی می تواند مضر هم باشد یا صرفاً مفید است و به طور کلی اطلاعاتی را در این زمینه ها می تواند به شما بدهد.

پژوهش حاضر توانسته به یک سری موضوع های مربوط به موسیقی، موسیقی ایرانی، موسیقی مذهبی، موسیقی و کارکردهای آن و .... بپردازد و به شکل تخصصی به حیطة خاصی هم نپرداخته است، بلکه اطلاعات به شکل اطلاعات کلی آمده است.

منابع مورد استفاده در انجام این پژوهش، منابع دست اول کتاب ها، منابع دست دوم پایان نامه ها و سایت ها می باشند و در واقع بیشتر از آثار مکتوب استفاده شده است، نه از مشاهدات شخصی . براساس اطلاعات آمده در این پژوهش می توان گفت که:

امروزه موسیقی به صورت نظام مندی در بیمارستان ها و مراکز توانبخشی و حتی مراکز آموزشی و پزشکی کشور به کار می رود. آموزش کودکان دبستانی با موسیقی بهتر می شود، موسیقی سبب افزایش سلول های ایمن و همچنین متعادل کرد آن ها می شود. موسیقی بر بافت های هیجانی فرد مانند شادی، غم، علاقه، نفرت ... مؤثر است. کاربرد موسیقی درمانی برای کسانی است که  دچار اختلال درمانی هستند، اما باید بدانیم که گونه های از موسیقی مانند راک، قال و ... مضر است و تأثیرات سوء دارند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی