تحقیق نقش آموزش های ICDL بر عملکرد کارکنان ستادی شاغل در وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی
چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ
تحقیق نقش آموزش های ICDL بر عملکرد کارکنان ستادی شاغل در وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 118
حجم فایل: 4027 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان
دانلود تحقیق با موضوع نقش آموزش های ICDL بر عملکرد کارکنان ستادی شاغل در وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی،
در قالب word و در 118 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
1-1- بیان مسئله
1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق
1-3- اهداف تحقیق
1-4- سوالات تحقیق
1-5- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
2-1- آموزش
2-1-1- آموزش از نظر لغوی
2-1-2- اهمیت آموزش
2-1-3- آموزش از دیدگاه اسلام
2-1-4- سابقه تاریخی آموزش درایران
2-1-5- اهمیت آموزش کارکنان
2 -1 - 6 - انواع آموزش های کارکنان
2-1-7- تاریخچه آموزش ضمن خدمت کارکنان
2-1-8- انواع آموزشهای ضمن خدمت
2-1-9- هدف های آموزش ضمن خدمت
2-1-10- روشهای ارزشیابی اثر بخشی آموزش
2-1-11- موقعیت آموزشهای ضمن خدمت در جهان معاصر
2-1-12- اهمیت آموزش های ضمن خدمت در سازمان ها
2-1-12-1- شرایط موردنیاز آموزش کارکنان
2-1-12-2- فضاهای سازمانی مؤثر در تغییر رفتار کارکنان
2-1-12-3- سرمایهگذاری در آموزش
2-2- رایانه و کاربرد آن
2-2-1- جایگاه و نقش مهارتهای هفتگانه کامپیوتر (ICDL) در نظام آموزشی
2-2-1- فناوری اطلاعات ومحیط های آموزشی
2-2-1-1- فناوری آموزشی
2-2-1-2- یادگیری الکترونیکی
2-2-1-3- شکاف دیجیتالی
2-2-1-4- انواع موقعیتهای یادگیری و نقش ICT
2-2-1-5- عوامل موفقیت و مزایای ICT
2-2-1-6- چالش های آینده
2-2-1-7- نتیجه گیری از ICDL
2-2-2- مخاطبان ICDL
2-2-3- اهداف اصلی ICDL
2-3- عملکرد کارکنان
2-3-1- مفهوم ارزیابی عملکرد
2-3-2- مقاصد و اهداف اساسی ارزیابی عملکرد
2-3-3- ویژگیهای یک برنامه پویای ارزیابی عملکرد
2-3-4- اهمیت هدفگذاری در اصلاح عملکرد
2-3-5- فواید ارزیابی کارکنان
2-3-6- مدیریت عملکرد
2-3-7- تعریف مدیریت عملکرد
2-3-8- اصول مدیریت عملکرد
2-3-9- فوائد مدیریت عملکرد
2-3-10- کاربردها، فنون و محدودیتهای ارزیابی عملکرد کارکنان
2-3-11- منابع و مراحل طراحی و پیادهسازی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان
2-3-12- منابع ارزیابی عملکرد
2-3-13- مراحل طراحی و پیادهسازی نظام ارزیابی عملکرد
2-3-14- اثربخشی پیادهسازی و استقرار نظام
2-3-15- نتیجهگیری درباره مدیریت عملکرد
2-4- پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه:
3-1- روش تحقیق
3-2- جامعه آماری
3-3- نمونه آماری
3-4- روش نمونه گیری
3-5- روش جمع آوری داده ها
3-6- ابزار سنجش تحقیق
3-7- روایی و پایایی پرسشنامه
3-7-1- روایی
3-7-2-پایایی
3-8- روش تجزیه و تحلیل دادهها
3-9- روشها و آزمون های آماری به کار گرفته شده در این تحقیق
3-9-1- آمار توصیفی
3-9-2- آمار استنباطی
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
4- 1) آمار توصیفی
4-1-1) جنسیت
4-1- 2) سطح تحصیلات
4-1- 3) سن
4-1- 4) میزان سابقه کارکنان پاسخ دهنده
4-2-آمار استنباطی
4-2-1- آزمون سنجش نرمال بودن داده ها (کلوموگروف- اسمیرنف)
4-2-2- آزمونT (تی مستقل)
فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات
مقدمه
5-1- نتیجهگیری
5-2- پیشنهادات
5-3- محدودیتهای تحقیق
منابع و ماخذ
پیوست ها و ضمائم
۹۵/۰۳/۲۶