بهترین مقالات و پروژه‌های دانشجویی

تحقیق، مقاله، پایان نامه، پژوهش، پاورپوینت و پروژه‌های دانشجویی

بهترین مقالات و پروژه‌های دانشجویی

تحقیق، مقاله، پایان نامه، پژوهش، پاورپوینت و پروژه‌های دانشجویی

فورفايل تايپ و ترجمه 7host 4 بنر 468 در 60 نفيس فايل nafisfile.com فرافايل، مرجع بزرگ خريد و فروش فايلهاي دانشجويي 4kia.ir
پروپوزال-بررسی-تاثیر-مدیریت-دانش-در-برنامه-های-آموزش-از-راه-دور-دانشگاه-پیام-نور
پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش در برنامه های آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 227 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود پروپوزال با عنوان بررسی تاثیر مدیریت دانش در برنامه های آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور،
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت مسئله
کاربست یافته های طرح
اهداف تحقیق
پیشینه طرح پژوهشی
مبانی نظری طرح پژوهشی
سوال ها یا فرضیه های پژوهش
معرفی و تعریف عملیاتی متغیرها
داده های مورد نیاز
ابزارهای اندازه گیری
اعتبار و روائی ابزار مورد نظر
جامعه و نمونه آماری و روش های نمونه گیری
روش تحقیق
شیوه های تحلیل اطلاعات (روش های آماری)
منابع و مآخذ
پرسشنامه ها


مقدمه پروپوزال:
امروزه در عصر پیشرفت شتابان دانش و فن آوری که سیمای آموزش و پرورش به کلی در حال تغییر است، برخورداری معلمان از دانش، اطلاعات، فنون، اصول و راهبردهای آموزشی به تنهایی کافی نیست؛ بلکه سازماندهی، به کارگیری و استفاده بهنگام و به جا از اطلاعات در محیط های آموزشی امری ضروری و الزام آور است. به عبارت علمی تر، مدیریت دانش و آموزش را می توان از مبادی جنبش نرم افزاری و تولید دانش در مدارس قرن اطلاعات به شمار آورد. مدیریتی که سازماندهی، بازیابی، انتقال و نشر دانش را از مدارس آغاز می کند، سرمایه عقلانی دانش آموزان را با ایجاد انگیزه های راهبردی بکار می گیرد و به چرخه حیات دانش که یادگیری سازمانی را بنیان می نهد، در جامعه سرعت می بخشد (کرمی پور، 1385).

به طور کلی مشاغل دانشگاهی، همه درباره دانش اند و قرن هاست که فرهنگ دانش مدار را ترویج می کنند. فناوری اطلاعاتی به ویژه اینترنت، شیوه های بنیادی دانش دانشگاهی را تحت تأثیر قرار داده است. مدیریت دانش جدید که یک رهیافت راهبردی است، با ایجاد فرهنگ آموزش و یادگیری جدید و تغییر جهت از دانش سنتی، عرصه آموزش را متحول کرده است. در گذشته دانشگاهها مراکز تولید، ذخیره سازی، اشاعه و مستند سازی دانش بودند و با مطرح شدن فناوری های اطلاعاتی، دانشگاه ها جزء اولین هایی بودند که آن را پذیرفتند. 

به طور کلی مدیریت دانش در آموزش عالی به عنوان فرآیند آزاد سازی قدرت دانش و ابزار بهره گیری از این سرمایه ارزشمند در میان دانشجویان و اعضای هیات علمی مطرح گردیده است. در مدیریت دانش، تفکر دانایی محوری و مردم محوری جایگزین سرمایه محوری شده و تسهیم دانش و تجربه محور اصلی آن محسوب می گردد (هولدت، 2007)

هم چنین استفاده از تکنولوژی نوین آموزشی و بهره گیری از IT در دانشگاه ها و مراکز آموزشی هر چند یگانه راه مقابله با تهدیدها و تغییرات پرشتاب جامعه بشری نیست، اما با استفاده مستمر از این تکنولوژی می توان حداقل یک گام جلوتر از رقبای خود بود و این به منزله تداوم حیات و برنده شدن در عرصه رقابت است. استفاده از این تکنولوژی ها در دانشگاه پیام نور به عنوان یگانه مرکز ارائه آموزش های از راه دور در کشور، گامی موثر در پیشبرد سطح علمی و همگامی با تحولات فن آوری می باشد. در این راستا، پژوهش حاضر به بررسی تاثیر مدیریت دانش در برنامه های آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور خواهد پرداخت.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی